Sprawozdania finansowe Krakow Fabryka Kart Centre
Dane bilansowe KRAKOW FABRYKA KART CENTRE
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 2 405,49 | 300 817,00 | 7 770 828,34 | 7 842 598,96 | 5 906 861,06 | 5 963 877,67 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 6 332 925,05 | 5 852 786,75 | 5 189 176,07 | 4 525 578,01 |
B. Aktywa obrotowe | 2 405,49 | 300 817,00 | 1 437 903,29 | 1 989 812,21 | 717 684,99 | 1 438 299,66 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 2 405,49 | 300 817,00 | 7 770 828,34 | 7 842 598,96 | 5 906 861,06 | 5 963 877,67 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -12 248,64 | -32 464,46 | -1 104 797,68 | -4 487 450,51 | -4 841 712,58 | -6 312 140,89 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 14 654,13 | 333 281,46 | 8 875 626,02 | 12 330 049,47 | 10 748 573,64 | 12 276 018,56 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 320 494,90 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 7 154,13 | 5 286,56 | 7 638 105,28 | 9 681 929,12 | 8 126 324,85 | 9 372 049,47 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.