Firma Krajowa Elektroniki I Telekomunikacji
Adres | STĘPIŃSKA 22/30, PL-00-739, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | kigeit.org.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania |
Numery rachunków bankowych |
PL62 1600 1127 0003 0122 2279 1153
PL19 1600 1127 0003 0122 2279 1151
PL94 1600 1374 0003 0052 2279 1021
PL06 1600 1374 0003 0052 2279 1150 PL89 1600 1127 0003 0122 2279 1152 PL46 1600 1127 0003 0122 2279 1150 PL92 1600 1374 0003 0052 2279 1154 PL76 1600 1374 0003 0052 2279 1151 PL11 1600 1374 0003 0052 2279 1157 PL38 1600 1374 0003 0052 2279 1156 PL65 1600 1374 0003 0052 2279 1155 PL52 1600 1374 0003 0052 2279 1001 PL13 1600 1374 0003 0052 2279 1024 |
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma KRAJOWA ELEKTRONIKI I TELEKOMUNIKACJI została założona 2004-05-25 i obecnie mieści się przy STĘPIŃSKA 22/30, PL-00-739, WARSZAWA. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania naukowe i prace rozwojowe, nagrania muzyczne, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi związane z filmami i nagraniami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy. Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-02-17.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Krajowa Elektroniki I Telekomunikacji (REGON 01013213600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.