Zarząd firmy KRAJEWSKI DANIEL AGENCJA OCHRONY MIENIA I OSÓB KRAJEWSKI BIS - DANIEL KRAJEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DANIEL KRAJEWSKI (CEIDG)
DANIEL KRAJEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KRAJEWSKI DANIEL AGENCJA OCHRONY MIENIA I OSÓB KRAJEWSKI BIS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-06-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LOTNICZA 16, PL-58-521, JEŻÓW SUDECKI. Główny zakres działalności DANIEL KRAJEWSKI to Działalność ochroniarska, z wyłączeniem obsługi systemów bezpieczeństwa (PKD główne: 80.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność ochroniarska w zakresie obsługi systemów bezpieczeństwa, działalność detektywistyczna, działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach i inne. NIP KRAJEWSKI DANIEL AGENCJA OCHRONY MIENIA I OSÓB KRAJEWSKI BIS: 6112133382. REGON KRAJEWSKI DANIEL AGENCJA OCHRONY MIENIA I OSÓB KRAJEWSKI BIS: 23091940000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DANIEL KRAJEWSKI
Więcej informacji o KRAJEWSKI DANIEL AGENCJA OCHRONY MIENIA I OSÓB KRAJEWSKI BIS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.