Zarząd firmy Koza Kompany - Ludwik Trammer - Ludwik Trammer, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-01
Działalność gospodarcza Ludwik Trammer (CEIDG)
Ludwik Trammer prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KOZA KOMPANY - LUDWIK TRAMMER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem DOBRA 8/1018, PL-00-388, WARSZAWA. Główny zakres działalności Ludwik Trammer to Pozostała działalność w zakresie programowania (PKD główne: 62.10.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi i inne. NIP KOZA KOMPANY - LUDWIK TRAMMER: 5252387165. REGON KOZA KOMPANY - LUDWIK TRAMMER: 14732819800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ludwik Trammer
Więcej informacji o KOZA KOMPANY - LUDWIK TRAMMER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.