Adres | 58, PL-46-100, MIKOWICE | |
Województwo | opolskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych |
Działalność PKD:
Firma KOWALSKA-JÓŹWIK JOLANTA została założona 2009-03-02 i obecnie mieści się przy 58, PL-46-100, MIKOWICE. Główna działalność firmy to wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, pośrednictwo pieniężne, pozaszkolne formy edukacji, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi związane z oprogramowaniem, wspomagające ubezpieczenia, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne, wyroby z betonu, cementu i gipsu, wyroby z drewna, korka i słomy, wyroby z papieru i tektury, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KOWALSKA-JÓŹWIK JOLANTA (REGON 16023380000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.