Zarząd firmy KOWALE.LOSU S.C. W.GÓRSKI, J.KAMIŃSKI JERZY KAMIŃSKI wspólnik spółki cywilnej - JERZY KAMIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JERZY KAMIŃSKI (CEIDG)
JERZY KAMIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KOWALE.LOSU S.C. W.GÓRSKI, J.KAMIŃSKI JERZY KAMIŃSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-08-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRODZIEŃSKA 37, PL-03-750, WARSZAWA. Główny zakres działalności JERZY KAMIŃSKI to Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 25.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP KOWALE.LOSU S.C. W.GÓRSKI, J.KAMIŃSKI JERZY KAMIŃSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 1130412670. REGON KOWALE.LOSU S.C. W.GÓRSKI, J.KAMIŃSKI JERZY KAMIŃSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 14225696200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JERZY KAMIŃSKI
Więcej informacji o KOWALE.LOSU S.C. W.GÓRSKI, J.KAMIŃSKI JERZY KAMIŃSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może