Zarząd firmy KOT JACEK FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA BAMARK - JACEK KOT, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JACEK KOT (CEIDG)
JACEK KOT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KOT JACEK FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA BAMARK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. APTECZNA 23, PL-42-400, ZAWIERCIE. Główny zakres działalności JACEK KOT to Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego. NIP KOT JACEK FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA BAMARK: 6491350148. REGON KOT JACEK FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA BAMARK: 38025821500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JACEK KOT
Więcej informacji o KOT JACEK FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA BAMARK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może