Firma Koszulki z nadrukiem Agnieszka Podgórska
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży |
Numery rachunków bankowych |
PL66 1140 2004 0000 3102 8375 8270
|
Działalność PKD:
Firma KOSZULKI Z NADRUKIEM AGNIESZKA PODGÓRSKA została założona 2016-06-09 i obecnie mieści się przy UL. BRAZYLIJSKA 1526, PL-03-946, WARSZAWA. Główna działalność firmy to odzież, bez wyrobów futrzarskich. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, fotografia, poligrafia i drukarstwo, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, wyroby tekstylne, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Koszulki z nadrukiem Agnieszka Podgórska (REGON 36466407000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.