Zarząd firmy KOŚCIŃSKI TOMASZ MINI MARKET - Tomasz Kościński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Kościński (CEIDG)
Tomasz Kościński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KOŚCIŃSKI TOMASZ MINI MARKET, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 57, PL-13-230, CIBÓRZ. Główny zakres działalności Tomasz Kościński to Sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.42.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostałe formy udzielania kredytów i inne. NIP KOŚCIŃSKI TOMASZ MINI MARKET: 5711284454. REGON KOŚCIŃSKI TOMASZ MINI MARKET: 130308941.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Kościński
Więcej informacji o KOŚCIŃSKI TOMASZ MINI MARKET
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby