Zarząd firmy KORPALSKA BOŻENA SPRZEDAŻ ARTYKUŁÓW PAMIĄTKARSKICH I PRZEMYSŁOWYCH - BOŻENA KORPALSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-09-01
Działalność gospodarcza BOŻENA KORPALSKA (CEIDG)
BOŻENA KORPALSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KORPALSKA BOŻENA SPRZEDAŻ ARTYKUŁÓW PAMIĄTKARSKICH I PRZEMYSŁOWYCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOHATERÓW WARSZAWY 18A, PL-72-500, MIĘDZYZDROJE. Główny zakres działalności BOŻENA KORPALSKA to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP KORPALSKA BOŻENA SPRZEDAŻ ARTYKUŁÓW PAMIĄTKARSKICH I PRZEMYSŁOWYCH: 8550013526. REGON KORPALSKA BOŻENA SPRZEDAŻ ARTYKUŁÓW PAMIĄTKARSKICH I PRZEMYSŁOWYCH: 32012423700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BOŻENA KORPALSKA
Więcej informacji o KORPALSKA BOŻENA SPRZEDAŻ ARTYKUŁÓW PAMIĄTKARSKICH I PRZEMYSŁOWYCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.