Zarząd firmy Kornelia Skórka Dzieciak Rządzi - Kornelia Skórka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Kornelia Skórka (CEIDG)
Kornelia Skórka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KORNELIA SKÓRKA DZIECIAK RZĄDZI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-02-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRZYJAZNA 61, PL-41-706, RUDA ŚLĄSKA. Główny zakres działalności Kornelia Skórka to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP KORNELIA SKÓRKA DZIECIAK RZĄDZI: 6412252754. REGON KORNELIA SKÓRKA DZIECIAK RZĄDZI: 38817999800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kornelia Skórka
Więcej informacji o KORNELIA SKÓRKA DZIECIAK RZĄDZI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.