Firma Kornel i Przyjaciele Kawiarnia - Księgarnia Mariola Sznapka
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna książek |
Działalność PKD:
Firma KORNEL I PRZYJACIELE KAWIARNIA - KSIĘGARNIA MARIOLA SZNAPKA została założona 2003-10-01 i obecnie mieści się przy UL. SEJMOWA 1, PL-43-400, CIESZYN. Główna działalność firmy to sprzedaż artykułów kultury i rekreacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, pośrednictwo w działalności gospodarczej, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z rozrywką i rekreacją, wspomaganie działalności twórczej, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Kornel i Przyjaciele Kawiarnia - Księgarnia Mariola Sznapka (REGON 07287855400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.