Zarząd firmy KORDELAS GRZEGORZ KORDELASIŃSKI - GRZEGORZ KORDELASIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ KORDELASIŃSKI (CEIDG)
GRZEGORZ KORDELASIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KORDELAS GRZEGORZ KORDELASIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 4, PL-62-817, SKARSZEW. Główny zakres działalności GRZEGORZ KORDELASIŃSKI to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP KORDELAS GRZEGORZ KORDELASIŃSKI: 9680574287. REGON KORDELAS GRZEGORZ KORDELASIŃSKI: 38992467100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ KORDELASIŃSKI
Więcej informacji o KORDELAS GRZEGORZ KORDELASIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych