Zarząd firmy KORBIŃSKI MICHAŁ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH KLIMA-STER - MICHAŁ KORBIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ KORBIŃSKI (CEIDG)
MICHAŁ KORBIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KORBIŃSKI MICHAŁ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH KLIMA-STER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-01-10 i ma swoją siedzibę pod adresem RADKOWSKA 37C, PL-26-060, CHĘCINY. Główny zakres działalności MICHAŁ KORBIŃSKI to Wykonywanie instalacji elektrycznych (PKD główne: 43.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, działalność ochroniarska w zakresie obsługi systemów bezpieczeństwa, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP KORBIŃSKI MICHAŁ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH KLIMA-STER: 9591436738. REGON KORBIŃSKI MICHAŁ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH KLIMA-STER: 29245570200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ KORBIŃSKI
Więcej informacji o KORBIŃSKI MICHAŁ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH KLIMA-STER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.