Zarząd firmy KORA - GALERIA CONSULTING I ZARZĄDZANIE JOANNA BRAND wspólnik spółki cywilnej - Joanna Brand, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Joanna Brand (CEIDG)
Joanna Brand prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KORA - GALERIA CONSULTING I ZARZĄDZANIE JOANNA BRAND WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-01-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH 1822, PL-00-656, WARSZAWA. Główny zakres działalności Joanna Brand to Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie (PKD główne: 68.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wydawanie książek, wydawanie gazet, pozostała działalność wydawnicza, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP KORA - GALERIA CONSULTING I ZARZĄDZANIE JOANNA BRAND WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 5213253058. REGON KORA - GALERIA CONSULTING I ZARZĄDZANIE JOANNA BRAND WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 14276454600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Joanna Brand
Więcej informacji o KORA - GALERIA CONSULTING I ZARZĄDZANIE JOANNA BRAND WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.