Firma Kopalnia idei PR & Marketing Paulina Dąbrowska
| Adres | 32, PL-42-510, HEKTARY | |
| Województwo | śląskie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja | ||
Działalność PKD:
Firma KOPALNIA IDEI PR & MARKETING PAULINA DĄBROWSKA została założona 2017-02-21 i obecnie mieści się przy 32, PL-42-510, HEKTARY. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Kopalnia idei PR & Marketing Paulina Dąbrowska (REGON 36661407500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wielton żegna się ze stratami. Jest gotów, by produkować dla sektora obronnego
Zarząd producenta naczep wierzy, że w 2026 r. osiągnie dodatni wynik netto. Zysk EBITDA z trzeciego kwartału 2025 r. jest tego zapowiedzią, a popyt się odbudowuje. Dodatkowym wsparciem dla grupy może
Nowe dotacje dla firm, które stawiają pierwsze kroki w B+R
MŚP, które mają innowacyjne pomysły i wzięły udział programie Innovation Coach, mogą dostać granty na projekty B+R w konkursie Innostart. W puli jest 138 mln zł.
Chiny mówią wprost: chcemy dominacji. Jakub Jakubowski o nowym języku Pekinu
Chińscy urzędnicy mówią dziś rzeczy, które jeszcze kilka lat temu padały tylko między wierszami. Dominacja, konfrontacja, zjednoczenie z Tajwanem i wygrana w wyścigu technologicznym z USA – bez