Zarząd firmy KONOPNE ŹRÓDŁO ZDROWIA NATALIA NOWAKOWSKA - NATALIA NOWAKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza NATALIA NOWAKOWSKA (CEIDG)
NATALIA NOWAKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KONOPNE ŹRÓDŁO ZDROWIA NATALIA NOWAKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ROMANA DMOWSKIEGO 7B2, PL-80-243, GDAŃSK. Główny zakres działalności NATALIA NOWAKOWSKA to Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.75.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KONOPNE ŹRÓDŁO ZDROWIA NATALIA NOWAKOWSKA: 9570963183. REGON KONOPNE ŹRÓDŁO ZDROWIA NATALIA NOWAKOWSKA: 38141745000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się NATALIA NOWAKOWSKA
Więcej informacji o KONOPNE ŹRÓDŁO ZDROWIA NATALIA NOWAKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.