Zarząd firmy KONOPACKI KRZYSZTOF - Krzysztof Konopacki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Konopacki (CEIDG)
Krzysztof Konopacki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KONOPACKI KRZYSZTOF, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL.WOJSKA POLSKIEGO 87, PL-11-010, BARCZEWO. Główny zakres działalności Krzysztof Konopacki to Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw (PKD główne: 47.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP KONOPACKI KRZYSZTOF: 7393186613. REGON KONOPACKI KRZYSZTOF: 280529717.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Konopacki
Więcej informacji o KONOPACKI KRZYSZTOF
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.