Firma Komunikacja społeczna Tomasz Matwiejczuk
Ocena | |||
Główna działalnośc | Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja |
Działalność PKD:
Firma KOMUNIKACJA SPOŁECZNA TOMASZ MATWIEJCZUK została założona 2012-12-03 i obecnie mieści się przy UL. ZBIGNIEWA BURZYŃSKIEGO 535, PL-03-984, WARSZAWA. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agenci i organizatorzy turystyki, badanie rynku i opinii publicznej, organizacja targów, wystaw i kongresów, piloci i przewodnicy turystyczni, poligrafia i drukarstwo, pozostała działalność profesjonalna, pozyskiwanie pracy i pracowników, przetwarzanie danych i hostingowe, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane ze sportem, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Komunikacja społeczna Tomasz Matwiejczuk (REGON 14642346300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Unijne samoloty mogłyby polecieć na polskich biopaliwach
Możemy być liderem rynku zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF). Sektor będzie gwałtownie rósł pod presją europejskich przepisów z pakietu Fit for 55.

Airbus idzie za ciosem. Po umowie z LOT-em wychodzi z ofertą dla polskiej armii
Globalne zamówienia na europejskie samoloty mają zasilić naszą gospodarkę 17 mld USD, co przełoży się na tysiące miejsc pracy. Zyskają również polskie uczelnie i sektor IT.

Dyplom magistra a sukces w biznesie. Im mniejsza firma, tym mniejsza rola edukacji
Prawie połowa zarządzających małymi i średnimi firmami nie ma wyższego wykształcenia