Zarząd firmy KOMPANIA ZABAW Leszek Krasicki - LESZEK KRASICKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-03-01
Działalność gospodarcza LESZEK KRASICKI (CEIDG)
LESZEK KRASICKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KOMPANIA ZABAW LESZEK KRASICKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-10-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARMII KRAJOWEJ 2, PL-05-500, PIASECZNO. Główny zakres działalności LESZEK KRASICKI to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KOMPANIA ZABAW LESZEK KRASICKI: 5251365463. REGON KOMPANIA ZABAW LESZEK KRASICKI: 01618758100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się LESZEK KRASICKI
Więcej informacji o KOMPANIA ZABAW LESZEK KRASICKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.