Firma Kompania Protekta
Adres | UL. PIOTRKOWSKA 262/264-101B, PL-90-361, ŁÓDŹ | |
Województwo | łódzkie | |
Strona internetowa | kompaniaprotekta.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat |
Numery rachunków bankowych |
PL86 1160 2202 0000 0003 6987 7910
PL26 1160 2202 0000 0003 6987 8020
PL29 1160 2202 0000 0002 5240 8638
PL45 1020 3958 0000 9302 0221 0946 |
Działalność PKD:
Firma KOMPANIA PROTEKTA została założona 2013-10-22 i obecnie mieści się przy UL. PIOTRKOWSKA 262/264-101B, PL-90-361, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to wspomagające ubezpieczenia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, kupno i sprzedaż nieruchomości, rachunkowość, księgowość i doradztwo, usługi prawnicze, usługi reklamowe, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-25.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Kompania Protekta (REGON 10168065000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.