Zarząd firmy KOMPANIA HANDLOWA MARCIN WOSZCZAK - MARCIN WOSZCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN WOSZCZAK (CEIDG)
MARCIN WOSZCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KOMPANIA HANDLOWA MARCIN WOSZCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-05-15 i ma swoją siedzibę pod adresem ADAMA MICKIEWICZA 2316, PL-01-517, WARSZAWA. Główny zakres działalności MARCIN WOSZCZAK to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, sprzedaż hurtowa owoców i warzyw, sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP KOMPANIA HANDLOWA MARCIN WOSZCZAK: 1180872310. REGON KOMPANIA HANDLOWA MARCIN WOSZCZAK: 14037206100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN WOSZCZAK
Więcej informacji o KOMPANIA HANDLOWA MARCIN WOSZCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.