Zarząd firmy Komis Beskidzki Krystian Parzonka - Krystian Parzonka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krystian Parzonka (CEIDG)
Krystian Parzonka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KOMIS BESKIDZKI KRYSTIAN PARZONKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WESOŁA 2, PL-34-300, ŻYWIEC. Główny zakres działalności Krystian Parzonka to Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.79.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych, sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw i inne. NIP KOMIS BESKIDZKI KRYSTIAN PARZONKA: 6332016632. REGON KOMIS BESKIDZKI KRYSTIAN PARZONKA: 27771082400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krystian Parzonka
Więcej informacji o KOMIS BESKIDZKI KRYSTIAN PARZONKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.