Zarząd firmy KOMINIARCZYK ALEKSANDRA JAJECZNIK - ALEKSANDRA JAJECZNIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA JAJECZNIK (CEIDG)
ALEKSANDRA JAJECZNIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KOMINIARCZYK ALEKSANDRA JAJECZNIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JURIJA GAGARINA 3E1, PL-59-400, JAWOR. Główny zakres działalności ALEKSANDRA JAJECZNIK to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KOMINIARCZYK ALEKSANDRA JAJECZNIK: 6691021389. REGON KOMINIARCZYK ALEKSANDRA JAJECZNIK: 33143154800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA JAJECZNIK
Więcej informacji o KOMINIARCZYK ALEKSANDRA JAJECZNIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.