Firma KOMINIARCZYK ALEKSANDRA JAJECZNIK
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL54 1020 3017 0000 2702 0418 4230
|
Działalność PKD:
Firma KOMINIARCZYK ALEKSANDRA JAJECZNIK została założona 2001-03-01 i obecnie mieści się przy UL. JURIJA GAGARINA 3E1, PL-59-400, JAWOR. Główna działalność firmy to obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KOMINIARCZYK ALEKSANDRA JAJECZNIK (REGON 33143154800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
