Firma KOMARO WOJCIECH KOMOROWSKI
Adres | 4, PL-18-411, KOZIKI | |
Województwo | podlaskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność organizatorów turystyki |
Działalność PKD:
Firma KOMARO WOJCIECH KOMOROWSKI została założona 2010-12-20 i obecnie mieści się przy 4, PL-18-411, KOZIKI. Główna działalność firmy to agenci i organizatorzy turystyki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują gospodarka leśna bez produktów leśnych, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, piloci i przewodnicy turystyczni, pola kempingowe i namiotowe, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność pocztowa i kurierska, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, różny usługi indywidualne, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi związane z rozrywką i rekreacją, usługi związane ze sportem, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KOMARO WOJCIECH KOMOROWSKI (REGON 20040995800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?