Zarząd firmy KOLONEL AGENCJA PROMOCYJNO -REKLAMOWA KRZYSZTOF CICHOCKI - KRZYSZTOF CICHOCKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF CICHOCKI (CEIDG)
KRZYSZTOF CICHOCKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KOLONEL AGENCJA PROMOCYJNO -REKLAMOWA KRZYSZTOF CICHOCKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁAGODNA 6, PL-52-200, WYSOKA. Główny zakres działalności KRZYSZTOF CICHOCKI to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozaszkolne formy edukacji artystycznej, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP KOLONEL AGENCJA PROMOCYJNO -REKLAMOWA KRZYSZTOF CICHOCKI: 8981834156. REGON KOLONEL AGENCJA PROMOCYJNO -REKLAMOWA KRZYSZTOF CICHOCKI: 93206738500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF CICHOCKI
Więcej informacji o KOLONEL AGENCJA PROMOCYJNO -REKLAMOWA KRZYSZTOF CICHOCKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych