Firma KOŁO MEDIA MARTA KOŁODZIEJCZYK
| Adres | UL. ARMII KRAJOWEJ 125, PL-58-500, JELENIA GÓRA | |
| Województwo | dolnośląskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | KOLO-MEDIA.COM |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL66 1140 2004 0000 3302 7906 8901
|
Działalność PKD:
Firma KOŁO MEDIA MARTA KOŁODZIEJCZYK została założona 2015-11-25 i obecnie mieści się przy UL. ARMII KRAJOWEJ 125, PL-58-500, JELENIA GÓRA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, usługi związane z filmami i nagraniami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KOŁO MEDIA MARTA KOŁODZIEJCZYK (REGON 01525125900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
