Zarząd firmy KOKKO Boutique S.C. Tomasz Lizurej, Kinga Lizurej - Tomasz Lizurej, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Lizurej (CEIDG)
Tomasz Lizurej prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KOKKO BOUTIQUE S.C. TOMASZ LIZUREJ, KINGA LIZUREJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-06-08 i ma swoją siedzibę pod adresem CZĘSTOCHOWSKA 131, PL-42-233, CZARNY LAS. Główny zakres działalności Tomasz Lizurej to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KOKKO BOUTIQUE S.C. TOMASZ LIZUREJ, KINGA LIZUREJ: 5742058931. REGON KOKKO BOUTIQUE S.C. TOMASZ LIZUREJ, KINGA LIZUREJ: 36210744700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Lizurej
Więcej informacji o KOKKO BOUTIQUE S.C. TOMASZ LIZUREJ, KINGA LIZUREJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.