Firma Koda Public Relations Beata Kostrzewska I Sławomir Darzycki
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Placówki wychowania przedszkolnego | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL82 1140 2017 0000 4302 1298 0344
PL72 1140 2017 0000 4802 1198 2537
PL51 1140 2017 0000 4802 1220 7470
PL38 1140 2017 0000 4102 0486 8057 PL10 1050 1461 1000 0090 3023 6765 PL42 1140 2017 0000 4702 1090 7881 |
Działalność PKD:
Firma KODA PUBLIC RELATIONS BEATA KOSTRZEWSKA I SŁAWOMIR DARZYCKI została założona 2001-11-27 i obecnie mieści się przy ST.ŁUKAWSKIEGO 18, PL-94-287, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to placówki wychowania przedszkolnego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, praktyka lekarska. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-02-01.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Koda Public Relations Beata Kostrzewska I Sławomir Darzycki (REGON 47293325200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prezesi Goldman Sachs i Morgan Stanley uważają, że nadchodzi korekta
Szefowie banków inwestycyjnych z Wall Street uważają, że inwestorzy mogą spodziewać się korekty na rynkach akcji w okresie najbliższych dwóch lat.
Grupa Azoty z nową strategią. Spółka ma dwa priorytety
Przywrócenie rentowności to jeden ze strategicznych celów zawartych w planie działania do 2030 r. Grupa Azoty celuje w 2 mld zł EBITDA.
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wetem do ustawy o kryptoaktywach
Ustawa o kryptoaktywach jest na ostatniej prostej i czeka na decyzję prezydenta. Jurand Drop, wiceminister finansów, ostrzega przed czarnym PR-em wobec ustawy w internecie i konsekwencjami

