Zarząd firmy KOBART AGENCJA REKLAMOWA BARTŁOMIEJ KONIECZNY - BARTŁOMIEJ KONIECZNY, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARTŁOMIEJ KONIECZNY (CEIDG)
BARTŁOMIEJ KONIECZNY prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KOBART AGENCJA REKLAMOWA BARTŁOMIEJ KONIECZNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-08-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JOSEPHA CONRADA 886, PL-01-922, WARSZAWA. Główny zakres działalności BARTŁOMIEJ KONIECZNY to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach. NIP KOBART AGENCJA REKLAMOWA BARTŁOMIEJ KONIECZNY: 1180321231. REGON KOBART AGENCJA REKLAMOWA BARTŁOMIEJ KONIECZNY: 36492604300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARTŁOMIEJ KONIECZNY
Więcej informacji o KOBART AGENCJA REKLAMOWA BARTŁOMIEJ KONIECZNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy książki to tajemna broń liderów?
Korzyści płynące z książek – od poradników biznesowych po epickie powieści, jak "Ojciec chrzestny” czy "Gra o tron” – omawia Marcin Przybyłek, znany autor science fiction. Gotowy na przygodę z wielką

Kryptowaluty znajdą się pod kontrolą KNF i MF. Skończy się zapaścią?
Nikt nie kwestionuje konieczności przyjęcia rozsądnych przepisów, ale zamiast tego zanosi się na drastyczne sankcje i prawo niebezpieczne dla sektora - słychać na rynku.

Spada atrakcyjność funduszy obligacji krótkoterminowych
Rada Polityki Pieniężnej kolejny raz obniżyła główną stopę procentową, co wpływa na rentowność obligacji i atrakcyjność funduszy dłużnych. W przypadku funduszy obligacji krótkoterminowych warto