Firma KMJ KATARZYNA JEDNAROWICZ
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni |
Działalność PKD:
Firma KMJ KATARZYNA JEDNAROWICZ została założona 2016-06-15 i obecnie mieści się przy UL. BURSZTYNOWA 28, PL-55-200, OŁAWA. Działalność firmy została zawieszona od 2024-09-01. Główna działalność firmy to zagospodarowanie terenów zieleni. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują artykuły spożywcze, produkcja wyrobów tartacznych, restauracje i placówki gastronomiczne, roboty budowlane budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi związane z rozrywką i rekreacją, wyroby z drewna, korka i słomy, wystawianie przedstawień artystycznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KMJ KATARZYNA JEDNAROWICZ (REGON 36472907000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.