Zarząd firmy KM-Auto Karol Marciniak - Karol Marciniak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Karol Marciniak (CEIDG)
Karol Marciniak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KM-AUTO KAROL MARCINIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-05-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZAMKOWA 12, PL-62-067, RAKONIEWICE. Główny zakres działalności Karol Marciniak to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KM-AUTO KAROL MARCINIAK: 9950146987. REGON KM-AUTO KAROL MARCINIAK: 302711121.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Karol Marciniak
Więcej informacji o KM-AUTO KAROL MARCINIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby