Zarząd firmy Kluczborska Producentów Rzepaku I Zbóż - Olejnik Mariusz Jan, prezes zarządu
Olejnik Mariusz Jan jest w zarządzie KRS KLUCZBORSKA PRODUCENTÓW RZEPAKU I ZBÓŻ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Olejnik Mariusz Jan jest również w zarządzie KLUCZBORSKA PRODUCENTÓW RZEPAKU I ZBÓŻ, która została założona 2012-12-18 i ma siedzibę przy UL. KSIĘDZA RIGOLA 56, PL-46-211, ŁOWKOWICE. KRS KLUCZBORSKA PRODUCENTÓW RZEPAKU I ZBÓŻ zajmuje się sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność usługowa następująca po zbiorach oraz obróbka nasion dla celów rozmnażania roślin, produkcja olejów i pozostałych tłuszczów płynnych, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP KLUCZBORSKA PRODUCENTÓW RZEPAKU I ZBÓŻ: 7511772486. REGON KLUCZBORSKA PRODUCENTÓW RZEPAKU I ZBÓŻ: 161501639.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Olejnik Mariusz Jan
Pozostali członkowie zarządu
Marek Jan Wiecha | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o KLUCZBORSKA PRODUCENTÓW RZEPAKU I ZBÓŻ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby