Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów |
Numery rachunków bankowych |
PL81 2490 0005 0000 4600 3136 7313
PL80 1750 0012 0000 0000 3822 6557
PL63 2490 0005 0000 4600 5341 6222
PL41 2490 0005 0000 4600 2469 2784 PL71 1750 0012 0000 0000 3822 6525 PL74 2490 0005 0000 4500 8274 0046 PL96 2490 0005 0000 4600 2802 2968 |
Działalność PKD:
Firma KLUBÓW GAZETY POLSKIEJ została założona 2012-10-22 i obecnie mieści się przy UL. BRACKA 15---, PL-31-005, KRAKÓW. Główna działalność firmy to organizacja targów, wystaw i kongresów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują organizacje członkowskie, poligrafia i drukarstwo, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi związane z filmami i nagraniami, wystawianie przedstawień artystycznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-01.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Klubów Gazety Polskiej (REGON 12268521300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.