Zarząd firmy Klub Sportowy Przyszłość Rogów W Rogowie - Jęczmionka Jacek, prezes
Jęczmionka Jacek jest w zarządzie KRS KLUB SPORTOWY PRZYSZŁOŚĆ ROGÓW W ROGOWIE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Jęczmionka Jacek jest również w zarządzie KLUB SPORTOWY PRZYSZŁOŚĆ ROGÓW W ROGOWIE, która została założona 2001-05-11 i ma siedzibę przy SPORTOWA 1, PL-44-362, ROGÓW. KRS KLUB SPORTOWY PRZYSZŁOŚĆ ROGÓW W ROGOWIE zajmuje się działalność klubów sportowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: podawanie napojów, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, działalność obiektów sportowych, działalność klubów sportowych i inne. NIP KLUB SPORTOWY PRZYSZŁOŚĆ ROGÓW W ROGOWIE: 6472225494. REGON KLUB SPORTOWY PRZYSZŁOŚĆ ROGÓW W ROGOWIE: 27681878400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jęczmionka Jacek
Pozostali członkowie zarządu
| Joachim Waszek | skarbnik | |
| Rafał Mrozek | wiceprezes | |
| Dariusz Rymer | sekretarz | |
| Marcin Stebel | członek ds. sportowych | |
| Michał Pawełek | członek zarządu | |
| Paweł Mrozek | członek zarządu |
Więcej informacji o KLUB SPORTOWY PRZYSZŁOŚĆ ROGÓW W ROGOWIE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
W zarządzie NBP narasta napięcie. Jest stanowisko RPP i ruch prezesa
Trzech członków zarządu NBP chce zmian ograniczających władzę Adama Glapińskiego. Bank centralny przedstawił nowy schemat organizacyjny, pozbawiając buntowników nadzoru nad departamentami, a
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 9 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
W SSE rekordy mimo małej liczby projektów z zagranicy
Polskie firmy, głównie z sektora MŚP rozbudowują w SSE moce produkcyjne i magazynowe. Inwestorów z zagranicy jest mniej z powodu zagrożeń geopolitycznych i wzrostu kosztów działania w naszym kraju.