Zarząd firmy KLUB PRASY, USŁUG I ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWYCH Janusz Osiński - Janusz Osiński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Janusz Osiński (CEIDG)
Janusz Osiński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KLUB PRASY, USŁUG I ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWYCH JANUSZ OSIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-12-31 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRAKOWSKA 8B, PL-28-330, WODZISŁAW. Główny zakres działalności Janusz Osiński to Sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.62.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KLUB PRASY, USŁUG I ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWYCH JANUSZ OSIŃSKI: 6561226348. REGON KLUB PRASY, USŁUG I ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWYCH JANUSZ OSIŃSKI: 36276066700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Janusz Osiński
Więcej informacji o KLUB PRASY, USŁUG I ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWYCH JANUSZ OSIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w