Zarząd firmy Klub Dżentelmena - Domański Lech, prezes
Domański Lech jest w zarządzie KRS KLUB DŻENTELMENA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Domański Lech jest również w zarządzie KLUB DŻENTELMENA, która została założona 2001-05-30 i ma siedzibę przy UL. GEN. JÓZEFA FISZERA 14, PL-80-231, GDAŃSK. KRS KLUB DŻENTELMENA zajmuje się działalność agencji reklamowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) i inne. NIP KLUB DŻENTELMENA: 9570017516. REGON KLUB DŻENTELMENA: 19093409200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Domański Lech
Pozostali członkowie zarządu
| Bogusław Jerzy Witkowski | członek zarządu | |
| Tadeusz Roman Kobiela | członek zarządu | |
| Jerzy Litwin | członek zarządu | |
| Wiesław Stanisław Sawicki | członek zarządu |
Więcej informacji o KLUB DŻENTELMENA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych