Firma Kloepfel Consulting
Adres | UL. PIĘKNA 68, PL-00-672, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | kloepfel-consulting.com |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych |
Numery rachunków bankowych |
PL02 1160 2202 0000 0000 8463 7633
PL67 1160 2202 0000 0000 8463 6948
PL23 1140 1977 0000 4496 9400 1002
PL50 1140 1977 0000 4496 9400 1001 |
Działalność PKD:
Firma KLOEPFEL CONSULTING została założona 2006-12-08 i obecnie mieści się przy UL. PIĘKNA 68, PL-00-672, WARSZAWA. Główna działalność firmy to firmy centralne i holdingi. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, pozyskiwanie pracy i pracowników, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, usługi reklamowe, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-01.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Kloepfel Consulting (REGON 14077232300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.