Zarząd firmy Klinika Medyczna Allmedica - Skrzypek Michał Tadeusz, prezes zarządu
Skrzypek Michał Tadeusz jest w zarządzie KRS KLINIKA MEDYCZNA ALLMEDICA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Skrzypek Michał Tadeusz jest również w zarządzie KLINIKA MEDYCZNA ALLMEDICA, która została założona 2017-04-18 i ma siedzibę przy UL. SARMACKA 1-57, PL-02-972, WARSZAWA. KRS KLINIKA MEDYCZNA ALLMEDICA zajmuje się sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP KLINIKA MEDYCZNA ALLMEDICA: 9512435728. REGON KLINIKA MEDYCZNA ALLMEDICA: 36708678000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Skrzypek Michał Tadeusz
Więcej informacji o KLINIKA MEDYCZNA ALLMEDICA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych