Firma KLAUDYNA SUCZYŃSKA-PRZYBYŁOWICZ
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane |
Działalność PKD:
Firma KLAUDYNA SUCZYŃSKA-PRZYBYŁOWICZ została założona 2008-06-01 i obecnie mieści się przy UL. ŚCINAWSKA 16, PL-60-178, POZNAŃ. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, fotografia, nagrania muzyczne, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, pola kempingowe i namiotowe, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, tłumaczenia, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane ze sportem, wspomaganie edukacji, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KLAUDYNA SUCZYŃSKA-PRZYBYŁOWICZ (REGON 30084059300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.