Zarząd firmy KLAUDIA MIKUŁA-NAMYSŁO Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe i Handlowe MAT-BUD - KLAUDIA MIKUŁA-NAMYSŁO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KLAUDIA MIKUŁA-NAMYSŁO (CEIDG)
KLAUDIA MIKUŁA-NAMYSŁO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KLAUDIA MIKUŁA-NAMYSŁO PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE I HANDLOWE MAT-BUD, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-06-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KLASZTORNA 63, PL-58-200, DZIERŻONIÓW. Główny zakres działalności KLAUDIA MIKUŁA-NAMYSŁO to Produkcja wyrobów budowlanych z betonu (PKD główne: 23.61.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, działalność w zakresie architektury, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie i inne. NIP KLAUDIA MIKUŁA-NAMYSŁO PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE I HANDLOWE MAT-BUD: 8821935693. REGON KLAUDIA MIKUŁA-NAMYSŁO PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE I HANDLOWE MAT-BUD: 02099133400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KLAUDIA MIKUŁA-NAMYSŁO
Więcej informacji o KLAUDIA MIKUŁA-NAMYSŁO PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE I HANDLOWE MAT-BUD
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.