Zarząd firmy Klaudia Machul-Pisarska - Klaudia Machul-Pisarska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-31
Działalność gospodarcza Klaudia Machul-Pisarska (CEIDG)
Klaudia Machul-Pisarska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KLAUDIA MACHUL-PISARSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-08-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JÓZEFA IGNACEGO KRASZEWSKIEGO 33, PL-41-218, SOSNOWIEC. Główny zakres działalności Klaudia Machul-Pisarska to Sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 47.81.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli. NIP KLAUDIA MACHUL-PISARSKA: 6351813111. REGON KLAUDIA MACHUL-PISARSKA: 384516074.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Klaudia Machul-Pisarska
Więcej informacji o KLAUDIA MACHUL-PISARSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.