Zarząd firmy Klaudia Krzykowska - Klaudia Krzykowska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-01-01
Działalność gospodarcza Klaudia Krzykowska (CEIDG)
Klaudia Krzykowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KLAUDIA KRZYKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-08-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FRYDERYKA LEYKA 374, PL-12-100, SZCZYTNO. Główny zakres działalności Klaudia Krzykowska to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność agencji reklamowych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP KLAUDIA KRZYKOWSKA: 7451854050. REGON KLAUDIA KRZYKOWSKA: 38662061100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Klaudia Krzykowska
Więcej informacji o KLAUDIA KRZYKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych