Zarząd firmy KLAUDIA CZELUŚNIAK LOV BEAUTY - KLAUDIA CZELUŚNIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KLAUDIA CZELUŚNIAK (CEIDG)
KLAUDIA CZELUŚNIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KLAUDIA CZELUŚNIAK LOV BEAUTY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-09-14 i ma swoją siedzibę pod adresem PL. PLAC IMBRAMOWSKI 12, PL-31-212, KRAKÓW. Główny zakres działalności KLAUDIA CZELUŚNIAK to Sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.77.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP KLAUDIA CZELUŚNIAK LOV BEAUTY: 6793222571. REGON KLAUDIA CZELUŚNIAK LOV BEAUTY: 38984407300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KLAUDIA CZELUŚNIAK
Więcej informacji o KLAUDIA CZELUŚNIAK LOV BEAUTY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych