Zarząd firmy KLASIŃSKI MATEUSZ M-SPORT 4 FUN - MATEUSZ KLASIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MATEUSZ KLASIŃSKI (CEIDG)
MATEUSZ KLASIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KLASIŃSKI MATEUSZ M-SPORT 4 FUN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIDOK 1, PL-41-200, SOSNOWIEC. Główny zakres działalności MATEUSZ KLASIŃSKI to Naprawa i konserwacja artykułów użytku osobistego i domowego, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 95.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, działalność pokojów zagadek, domów strachu, miejsc do tańczenia i w zakresie innych form rozrywki lub rekreacji organizowanych w pomieszczeniach lub w innych miejscach o zamkniętej przestrzeni, pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP KLASIŃSKI MATEUSZ M-SPORT 4 FUN: 6441678214. REGON KLASIŃSKI MATEUSZ M-SPORT 4 FUN: 27388626500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATEUSZ KLASIŃSKI
Więcej informacji o KLASIŃSKI MATEUSZ M-SPORT 4 FUN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.