Zarząd firmy KIPPER Hydraulika Siłowa Maciej Gruszecki, Tomasz Gruszecki S.C. - Maciej Gruszecki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Maciej Gruszecki (CEIDG)
Maciej Gruszecki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KIPPER HYDRAULIKA SIŁOWA MACIEJ GRUSZECKI, TOMASZ GRUSZECKI S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 48A, PL-39-308, PIĄTKOWIEC. Główny zakres działalności Maciej Gruszecki to Produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 29.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP KIPPER HYDRAULIKA SIŁOWA MACIEJ GRUSZECKI, TOMASZ GRUSZECKI S.C.: 8171095862. REGON KIPPER HYDRAULIKA SIŁOWA MACIEJ GRUSZECKI, TOMASZ GRUSZECKI S.C.: 368097483.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maciej Gruszecki
Więcej informacji o KIPPER HYDRAULIKA SIŁOWA MACIEJ GRUSZECKI, TOMASZ GRUSZECKI S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby