Zarząd firmy KIOSK WIELOBRANŻOWY MAXI Katarzyna Szewc - Katarzyna SZEWC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Katarzyna SZEWC (CEIDG)
Katarzyna SZEWC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KIOSK WIELOBRANŻOWY MAXI KATARZYNA SZEWC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-08-28 i ma swoją siedzibę pod adresem ZAMKOWA -, PL-59-400, JAWOR. Główny zakres działalności Katarzyna SZEWC to Sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.62.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KIOSK WIELOBRANŻOWY MAXI KATARZYNA SZEWC: 6951313322. REGON KIOSK WIELOBRANŻOWY MAXI KATARZYNA SZEWC: 39104031500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Katarzyna SZEWC
Więcej informacji o KIOSK WIELOBRANŻOWY MAXI KATARZYNA SZEWC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.