Zarząd firmy KIOSK WIELOBRANŻOWY-KRZYSZTOF ZALESIAK - KRZYSZTOF ZALESIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF ZALESIAK (CEIDG)
KRZYSZTOF ZALESIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KIOSK WIELOBRANŻOWY-KRZYSZTOF ZALESIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZIELNA 12, PL-66-415, KŁODAWA. Główny zakres działalności KRZYSZTOF ZALESIAK to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP KIOSK WIELOBRANŻOWY-KRZYSZTOF ZALESIAK: 5991542703. REGON KIOSK WIELOBRANŻOWY-KRZYSZTOF ZALESIAK: 08034685100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF ZALESIAK
Więcej informacji o KIOSK WIELOBRANŻOWY-KRZYSZTOF ZALESIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.