Zarząd firmy KIOSK SZKOLNY DOMINIK CHABIOR - DOMINIK CHABIOR, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DOMINIK CHABIOR (CEIDG)
DOMINIK CHABIOR prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KIOSK SZKOLNY DOMINIK CHABIOR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-08-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BITWY POD STUDZIANKAMI 5, PL-33-100, TARNÓW. Główny zakres działalności DOMINIK CHABIOR to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP KIOSK SZKOLNY DOMINIK CHABIOR: 8733082340. REGON KIOSK SZKOLNY DOMINIK CHABIOR: 363651785.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOMINIK CHABIOR
Więcej informacji o KIOSK SZKOLNY DOMINIK CHABIOR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.